Napi Fitt Konyha

Napi Fitt Konyha

Nyárba repítő ananász smoothie - video recept

2016. február 28. - Napi Fitt Konyha

1dl smoothie: 46kcal, 0,7g fehérje; 8g szénhidrát; 1,5g zsír  ✔

5 perc (+5 perc ananász hámozás:) ✔ 

Hozzávalók:

1db banán

1/2 ananász

5dl kókusztej

Elkészítés:

  • Kezdd 3dl kókuszlével. (a házikészítésű kókusztej receptvideója 1-2napon belül elkészül, nézz vissza kedden!)
  • Öntsd a turmixgépbe, borítsd rá az ananász kockákat és a darabolt banánt.
  • Mixeld össze őket.
  • Ellenőrizd a sűrűséget kiöntés előtt, én lágyabb italt akartam, így még kb.2dl kókusztejjel hígítottam.
  • Édesebb szájúak mézzel, édesítővel, kalandosabb kedvűek egy kis rummal bolondíthatják.
  • Öntsd pohárba, dőlj hátra, élvezd!

Milyen az íze: 

Ananászos, kókuszos, selymes. Karibi nyaralás ízre számíts, erős vágyakozás mellékzöngével az azonnali indulásra! Mikor én készítettem kint csípős hideg volt, de a nap erősen sütött. Ananászkoktélt iszogattam az ablaknál állva, a nap melegítette az arcom, mit is mondjak, pár percre messzire utaztam!

Miért is jó ez nekünk?

A kókusztej áldásos hatásait a következő posztban részletezem, most kicsit az ananászról. Persze, hogy észbontó az íze! De a net nem ezzel van tele. Edd magad karcsúra, csodatévő ananász, ilyesmik mindenütt. Van benne egy különleges fehérjebontó enzimkeverék, amit nagyon szeretünk:) Emellett rendkívül magas a rost tartalma, és csurig van vitaminokkal, ásványi anyagokkal! 

✔ Csúnya-csúnya anyagiak! Az ananászt 430Ft-ért vásároltam, a felét használtam fel: 215Ft, a kókuszreszelék, amiből a tejet készítettem 260Ft volt, ennek is a fele kellett csupán: 130Ft, a banán pedig 60Ft volt. A smoothie 405Ft volt így, ez kb. 7dl-t jelent, így egy pohár ára 175Ft. 

... Éééééés - még több receptért iratkozz fel a Youtube csatornámra! :)

https://www.youtube.com/channel/UCSt8fcCwjY3w-Du9L-IIcSA

A bejegyzés trackback címe:

https://napifittkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr988425632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása