Napi Fitt Konyha

Napi Fitt Konyha

Mozzarellás sült padlizsán

2016. május 16. - Napi Fitt Konyha

100 g sült padlizsán: 57.9kcal; 5.1g fehérje; 5.3g szénhidrát; 1.7g zsír✔ 

10 perc elkészítés +30perc sütés ✔

Hozzávalók (1 tepsinyi, ~20db sült padlizsánhoz)

1 közepes mozzarella

2 paradicsom/ 5-6 koktél pari

100g light mozzarella

fokhagymapor+só

 

Elkészítés:

  • Mosd meg a padlizsánt, a paradicsomokat
  • Szeld fel a mozzarellát
  • Karikázd fel a paradicsomokat és a padlizsánt (ez szerintem mehet kicsit vastagabbra, úgy 5mm-re, én oda vagyok az ízéért, így jól kiérezni a sajt alatt)
  • Egy tepsibe tegyél sütőpapírt, arra helyezd el a padlizsánokat. Simogasd át őket fokhagymapor és só keverékével. Én nem kentem be olajjal se a sütőpapírt, se a zöldséget, nem tapadt le így sem, viszont egy kis olíva nem árt neki:) , főleg, ha fokhagymapor helyett frisset használsz. Akkor én azt beletörném az olajba, mint a lángososnál szokták, és azzal kenném át a padlizsánt.
  • Jöhet a paradicsom, arra pedig a mozzarella. Nyami
  • 260C-on én kb.30 percig sütöttem, de itt is él a jótanács, ami a fetás sült cukkininél, hogy ha már illatozik, nézd sűrűbben(a mozzarella nálam főleg hamar túlpirul)
  • Kicsit hagyd hűlni (vagy fald fel nyomban)

Milyen az íze: 

Jó nagyon, nagyon. Imádom, ahogy a paradicsom bebolondítja a padlizsánt a savanykás édeskés ízével, na és a sajt! A recept koronája a finoman megpirult, nyúlós, oldalt ropogós mozzarella. Padlizsánőrültek kedvence lesz ez az étel! Főételnek, vagy köretként sültcsirke mellé, vendégvárónak jóbarátjával, a fetás cukkinivel, vagy salival tálalva igazi diétás recept, szuper! 

Miért is jó ez nekünk?

✔ Egyszerűen elkészíthető

✔ Nagyon fincsi

✔ Szééép! 

✔ Light mozzarellát vásárolj, szuper diétához!

✔ Húsmentes

✔ Az ára pedig: 100ft volt a padlizsán darabja. A 2db paradicsom már csak 95Ft volt, a fetás cukkinis recept óta már esett az ára, és még csak most megyünk bele a nyárba! A light mozzarellát a Lidlben vettem akciósan, 159ft volt a 100g, a só és fokhagymapor kombóra mondjuk 10ft-ot számolok. Így egy tepsi sült padlizsán 365ft, ami azért nem is rossz! :) Jó étvágyat hozzá!

További videókat itt találsz: https://www.youtube.com/c/NapiFittKonyha

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifittkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr398722672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása